تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵ کد : ۸۶۰۰ عمومی
تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری عبدالمحمد سعیدی جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری 4 مهرماه 97 با حضور در جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد : امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخور دار است.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود : امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهم ترین عامل اقامه دین و تحقق فرائض و نیکویی ها، بر همه فرائض شرافت و تقدم دارد.
وی افزود : از امتیاز های امت اسلامی و مهم ترین شاخص دینداری آحاد افراد جامعه اسلامی انجام دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.
در ادامه سیروس رضایی ، سرپرست جهاد دانشگاهی استان درباره جایگاه امر به معروف و نهی از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو صفت از اوصاف خداوند متعال می باشند.
وی افزود : خدا آمر به معروف و ناهی از منکر است و وجود مقدس پیامبر اکرم از برترین آمران به معروف و ناهیان از منکرند و همچنین مومنین و مومنات در هر نطقه ای از جهان اسلام آمران به معروفند.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان اظهار نمود : امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف فردی ، خانوادگی ، اجتماعی و سازمانی آثار و برکات بسیار زیادی دارد.
در پایان جلسه ، احکام سیروس رضایی سرپرست جهاد دانشگاهی استان به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر جهاد دانشگاهی استان و سایر اعضای شورا تقدیم گردید.