راه های همکاری مشترک اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۷ کد : ۸۶۰۷ عمومی
راه های همکاری مشترک اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بررسی شد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، 11 مهرماه با حضور منوچهر ذوالفقاری ، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری راه‌های همکاری مشترک بررسی شد.
سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رییس جدید واحد ، اظهار کرد: بخشی از ماموریت اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، انجام برنامه‌های فرهنگی، دانشجویی است که قطعا جهاد دانشگاهی می‌تواند همکاری موثری در این زمینه با بنیاد داشته باشد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی می تواند در چاپ کتاب و ترجمه کتاب‌های چاپ شده، همکاری موثری با این اداره کل داشته باشد.
سیروس رضایی، در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی استان وجود دارد می‌تواند در راستای اهداف اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس در قالب برنامه های فرهنگی گام‌های موثری برداشت.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان با اشاره به ظرفیت گروه های زبان خارجه در حوزه آموزشی ، این نهاد می‌تواند در ترجمه کتب مربوط به دفاع مقدس و خاطرات شهدا و رزمندگان به زبان‌های خارجه که از مطالبات مقام معظم رهبری است، با بنیاد همکاری نماید.
رضایی با اشاره به چاپ چندین عنوان کتاب در شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان، عنوان کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی، یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند یاری‌رسان اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان باشد.

شایان ذکر است به زودی تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به منظور بهره‌مندی این بنیاد از توان آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی منعقد خواهد شد.