کتاب «۱۰۱ تمرین برای دو و میدانی جوانان» در انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به چاپ رسید

۰۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵ کد : ۸۶۱۲ فرهنگی
سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار کتاب «۱۰۱ تمرین برای دو و میدانی جوانان» در انتشارات جهاد دانشگاهی استان خبر داد.
کتاب «۱۰۱ تمرین برای دو و میدانی جوانان» در انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به چاپ رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اثر «101 تمرین برای دو و میدانی جوانان» توسط دکتر نگار آرازشی ترجمه شده است.

وی افزود: این کتاب شامل 9 فصل است.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان گفت: در این کتاب به مباحثی همچون رشد کودک و پیشرفت در ورزش، تمرینات گرم کردن، تمرینات کلی دویدن، تمرینات عبور از مانع و تمرینات تکمیلی پرداخته شده است.
رضایی با بیان این که انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین موسسات نشر دانشگاهی در ایران، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند، تاکید کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی استان در سال 94 راه‌اندازی شده و تمامی اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس حاصل کنند.