در راستای اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی:

نخستین کارگاه آموزشی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۶ کد : ۸۶۱۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال
کارگاه آموزش و مشاوره عمومی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی ویژه متقاضیان کشت وبسته‌بندی زعفران در راستای فاز دوم و سوم طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی توسط دبیرخانه طرح در جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نخستین کارگاه آموزشی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی ۲۰ شهریورماه در این کارگاه آموزشی از برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و مشاوره عمومی  براساس مزیت‌های شناسایی شده در فاز اول طرح ویژه متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها از ۲۰ شهریورماه (به صورت کاملا رایگان) در جهاد دانشگاهی استان با هدف آموزش توانمندسازی و آمادگی برای راه‌اندازی، توسعه و پایدار سازی کسب وکارهای خانگی برگزار خواهد شد که پس از برگزاری هر کارگاه و نیازسنجی آموزشی، متقاضیان در کلاس‌های تخصصی هر رشته به صورت (کاملا رایگان)شرکت خواهند کرد.  
سرپرست جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشت و تولید محصول زعفران نقش مؤثری در ایجاد و افزایش درآمد و اشتغال پایدار دارد، افزود: توسعه و ترویج کشت زعفران برای ایجاد انگیزه و استقرار جمعیت در روستاها با هدف کاهش سطح بیکاری باید صورت پذیرد. 
وی گفت: این کارگاه با بیش از ۱۰۰ متقاضی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی در زمینه کشت و بسته بندی زعفران و با حضور حامی و نشان استانی برگزار شد. 
رضایی گفت: در این کارگاه آموزشی زمینه اتصال به بازار متقاضیان توسط حامی، در راستای راه‌اندازی مشاغل خانگی فراهم می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در خصوص نحوه کشت و بسته بندی زعفران به متقاضیان توسط فعالان در این عرصه ارائه می‌شود.