راه های همکاری اداره کل پست استان و جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰ کد : ۸۶۲۹ عمومی
راه های همکاری اداره کل پست استان و جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی، دوم مهرماه در دیدار با مدیرکل پست استان، به تشریح ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی پرداخت و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تا در زمینه های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی با اداره کل پست استان همکاری نماید.
رضایی با اشاره به اهمیت آموزش در توسعه گفت: جهاد دانشگاهی با وجود مراکز پنج‌گانه استان، دو مرکز تخصصی شهرکرد، مراکز شهرستان بروجن، شهرستان سامان و شهرستان فارسان که همه مردم استان می توانند از این آموزش های تخصصی و اشتغال محور بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان، افزود: در این طرح تلاش شده تا با افزودن و تقویت حلقه‌های جدید که شامل برندسازی، آموزش و اتصال به بازار است، به ایجاد اشتغال پایدار در مشاغل خانگی پرداخته شود و قطعا شرکت ملی پست یکی از تسهیل کنندگان این طرح در امر اتصال به بازار می‌باشد.
سید عبدل درگاهی، مدیر کل پست استان به ظرفیت های جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی اقدامات ارزشمندی داشته است و اداره پست استان یکی از ارگان‌هایی است که می تواند از ظرفیت‌های موجود در این نهاد بهره مند شود.
وی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل پست با جهاد دانشگاهی استان را خواستار شد و گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه امکان انجام اقدامات موثر در حوزه‌های مختلف فراهم می‌شود.