/۳۸ سال با جهاد دانشگاهی/

نظری فرد: جهاد دانشگاهی با جذب نخبگان می‌تواند در توسعه استان تاثیر مثبت بگذارد

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۵ کد : ۸۶۳۲ عمومی
مدیر استانی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: جذب و اجماع نخبگان می‌تواند در توسعه استان اثربخش باشد و جهاددانشگاهی با جذب بخبگان، اجرای عملیاتی شدن ایده‌ها می‌تواند در توسعه استان تاثیر مثبت بگذارد.
نظری فرد: جهاد دانشگاهی با جذب نخبگان می‌تواند در توسعه استان تاثیر مثبت بگذارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، تیمور نظری‌فرد با اشاره به تاثیر عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه‌های تحقیقاتی،  آموزشی و فرهنگی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی طی چند سال گذشته فعالیت‌های بسیار مناسبی را در زمینه‌های مختلف در استان انجام داده است که می‌توان به مناظرات دانشجویی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی تمام دستگاه‌ها، خدمت به مردم است، افزود: خدمت به مردم ملزم به استفاده از ابزار و دانش است که جهاد دانشگاهی می‌تواند با آموزش، کارآفرینی برنامه‌های مناسب، ذهنیت‌سازی و بستر سازی، گفتمان انقلابی را توسعه و ترویج دهد و در راستای رضایت‌مندی مردم حرکت کند. 
مدیر استانی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه سلول‌های بنیادی و بانک خون رویان بسیار ارزشمند بوده که توسعه و گسترش آن در مناطق کمتر توسعه یافته می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
نظری‌فرد خاطرنشان کرد: جهادانشگاهی با آموزش و تربیت مربیان به منظور ایجاد اشتغال، کسب درآمد، توانمندسازی افراد، توانسته تا حدودی در بحث تنگناهای اقتصادی و نیازهای معیشتی مردم نقش موثری ایفا کند چرا که نداشتن آموزش موجب از بین رفتن منابع می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جذب و اجماع نخبگان می‌تواند در توسعه استان اثربخش باشد و جهاددانشگاهی با جذب بخبگان، اجرای عملیاتی شدن ایده‌ها می‌تواند در توسعه استان تاثیر مثبت بگذارد.