طیبی تاکید کرد:

ضرورت تقویت همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۸ کد : ۹۲۴۹ عمومی
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: لازم است همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با جهاد دانشگاهی بیش از پیش تقویت شود. 
ضرورت تقویت همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا طیبی 12 تیرماه در سفر به شهرکرد در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری،  مطلوب ارزیابی می‌شود. 
وی افزود: لازم است سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تکمیل ساختمان جهاد دانشگاهی اعتباری را در قالب تسهیلات اختصاص دهد. 
طیبی گفت: لازم است کمک‌هایی از سوی استان به منظور ایجاد و احداث مرکز درمان در حوزه نازایی، سلول‌درمانی و ... که بحث‌های تخصصی جهاد دانشگاهی است صورت گیرد. 
وی گفت: جهاد دانشگاهی در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه کشاورزی بسیار تخصصی اقداماتی را انجام داده از جمله این اقدامات می‌توان به اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، ماهیان سردابی، گردو و فندق اشاره کرد، همچنین می‌توان در زمینه بادام استان اقداماتی را انجام داد. 
رئیس جهاد دانشگاهی کشور بر توسعه مشاغل خانگی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تاکید کرد. 
در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بودجه کشور و به تبع در استان‌ها  10  درصد کاهش یافته است، گرچه کشور در هنگام سختی‌ها تصمیمات بهتری را اتخاذ کرده و بهره‌وری افزایش یافته است. 
طهمورث الیاسی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نهاد عمومی غیر دولتی است، گفت: جهاد دانشگاهی طرح‌های مطالعاتی بسیاری انجام داده که دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت این نهاد استفاده کنند و آمادگی کامل در خصوص کمک به جهاد دانشگاهی استان از محل اعتبارات توازن ملی از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل ساختمان جهاد دانشگاهی وجود دارد. 
وی در ادامه افزود: حدودا 11.7 میلیارد تومان از اعتبارات  فنی اعتباری  استان که مربوط به سال گذشته بوده جذب نشده است.