هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در شهرکرد به پایان رسید

۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۶ کد : ۹۲۶۵ فرهنگی تاپ خبر
هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی با حضور رییس جهاد دانشگاهی، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در شهرکرد به کار خود پایان داد.
هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در شهرکرد به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری - سیروس رضایی 13 تیرماه در این آیین، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در کنار سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال فعالیت می‌کند.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: سالانه بیش از 100 عنوان برنامه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود که اجرای برنامه‌های دینی، قرآنی، هنری و ادبی، برگزاری مناظرات دانشجویی، دفاع سه دقیقه‌ای، اردوهای مرز پر گهر، انتشار بیش از چهار هزار خبر فرهنگی، اجتماعی توسط خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و ... از جمله برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی بوده است.
رضایی با اشاره به فعالیت هفت مرکز کوتاه مدت و بلندمدت در استان، تصریح کرد: سالانه بیش از 50 هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استفاده می‌کنند.
وی گفت: به منظور توسعه آموزش‌ها در سطح استان در آینده‌ای نزدیک مرکز لردگان راه‌اندازی خواهد شد تا نیاز مردم و مسئولان آن منطقه برطرف شود.
رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه یکی از طرح‌های اجرا شده و موفق از سوی جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال، طرح نوین مشاغل خانگی بوده است، خاطرنشان کرد: دو هزار نفر در استان در این طرح شرکت کرده و اکنون وارد فاز سوم این طرح شده که امید است از این طریق به نوعی  بتوان به ایجاد اشتغال کمک کرد.
همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مجید نظری خاطرنشان کرد: آمادگی کامل در خصوص کمک در زمینه اعتبارات و مباحث فنی به جهاد دانشگاهی استان وجود دارد.
به گزارش ایسنا، در پایان از رئیس جهاد دانشگاهی استان به دلیل میزبانی گردهمایی و مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان به دلیل همکاری برون سازمانی با جهاد دانشگاهی تجلیل شد.