همزمان با سراسر کشور صورت گرفت:

برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۲ کد : ۷۰۸۷۵ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور، صبح جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اعلام این خبر افزود: این آزمون  به کارفرمایی سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش و با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با هدف تأمین نیروی  انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش بر اساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی و ضوابط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در رشته های مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی با حضور 8015 نفر داوطلب زن و مرد در 23 حوزه امتحانی در مرکز استان و شهرهای بروجن، لردگان، فارسان و اردل برگزار شد. 
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج این آزمون نیمه دوم خردادماه 1403 پس از استخراج نتایج از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  اطلاع رسانی می شود و برگزیدگان آزمون، پس از طی مراحل  مصاحبه، گزینش و...، به صورت پیمانی به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می آیند.

رضایی از استانداری چهارمحال و بختیاری، اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و واحدهای تابعه و دستگاه‌های خدمت رسان و نیروی انتظامی استان به خاطر همکاری ویژه برای برگزاری  مطلوب این آزمون بزرگ  و تامین امنیت آن در استان، قدردانی کرد.
یادآور می شود معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در کنار برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت (jdchb.ir)، از طریق مرکز آزمون، آمادگی برگزاری آزمون های استخدامی دستگاه‌های دولتی و بخش غیردولتی را دارد.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش