مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۸ کد : ۱۳۳۶۳ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
با حضور مسئولان و مدیران شهرستان لردگان و رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی لردگان افتتاح شد.
مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی 29 آبان ماه در این آیین با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی حرکتی راهبردی، جدی و موثر در توسعه کشور در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص اخذ مجوز و راه‌اندازی مرکز آموزشی شهرستان لردگان، تصریح کرد: حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی با پشتوانه تجارب علمی و عملی به صورت مستقل و در راستای ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارت نیروهای تخصصی موردنیاز برای توسعه استان و شهرستان لردگان با برخورداری از نیروهای متخصص، متعهد و نوآور و بهره‌گیری از توان علمی فعالیت کند.

رضایی آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی را موردنیاز جامعه خصوصاً جوانان ، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای رفع نیاز های آموزشی و کمک به اشتغال دانست.

رئیس جهاد دانشگاهی استان از استقبال مردم شهرستان لردگان از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت این نهاد قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش جهاد دانشگاهی بالابردن سطح دانش و نیز رفع بیکاری بر پایه ارتقاء دانش در شهرستان لردگان خواهد بود که امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستان محقق شود.

رضایی افزود: مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و اشتغال محور شهرستان لردگان در یک فضای مناسب و با امکانات کامل و به روز آموزشی و با بیش از 200 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی و اشتغال محور به روز و مورد نیاز جامعه و با به کارگیری نیروهای بومی شهرستان اعم از اداری و اساتید و مدرسان که عموماً جوانان فرهیخته و توانمند شهرستان است فعالیت خودش را آغاز کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان از به کارگیری سایر ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و اشتغال در صورت نیاز شهرستان و مساعدت مسئولان و مدیران خبر داد.