کتاب « اصول نگهداری و پرورش ماهیان آکواریومی» منتشر شد

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸ کد : ۱۸۷۴۲ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « اصول نگهداری و پرورش ماهیان آکواریومی » به همت انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب « اصول نگهداری و پرورش ماهیان آکواریومی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب« اصول نگهداری و پرورش ماهیان آکواریومی » اثری تألیفی است که به همت دکتر رحیم پیغان استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر حسین مومنی، دکتر معصومه بشیری و دکتر زهرا طولابی دزفولی تالیف شده است.

این اثر در چهار فصل تحت عناوین؛ آشنایی با آکواریوم و راه اندازی آن، شرایط نگهداری آکواریوم، راهنمای انتخاب ماهی، تغذیه و تولیدمثل در 210صفحه در قطع وزیری، تألیف توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان چاپ و  وارد بازار نشر شده است.

گفتنی است، انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان‌نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند ، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی