در صورت حمایت مسئولان اقتصادی;

ستفا موجب توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری می‌شود

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۹۳۴۸ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
معاون تجاری‌سازی امور پارک‌های و مراکز رشد ستفای جهاد‌دانشگاهی گفت‌: حمایت مسئولان استانی از شعبه سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری موجب توسعه اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و توسعه صنایع در استان می‌شود.
ستفا موجب توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حسین بختیاری‌ ۳ تیرماه در آئین افتتاح شعبه سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی به صورت ویدئوکنفرانس، اظهار کرد: از اهداف ایجاد این سازمان در جهاددانشگاهی توسعه زیست‌بوم فناوری و کارآفرینی، توانمندسازی دانشجویان و توسعه فناوری بوده و در طول این سال‌ها اثربخشی خوبی در سطح کلان داشته و در اکثر استان‌ها شعب این سازمان ایجاد شده است.
معاون تجاری‌سازی امور پارک‌ها و مراکز رشد ستفای جهاد‌ دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های دفتر همیاری اشتغال، آموزش و کارفرینی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، گفت: این دفتر توسعه کسب و کار را باتوجه به پتانسیل‌های استانی آغاز کرد و همچنین اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی به صورت پایلوت در چهارمحال‌وبختیاری دستاوردهای خوبی را به همراه داشت.
وی اضافه کرد: حمایت از کسب و کارهای نوپا و برگزاری استارت‌آپ‌ها ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، آغاز رسمی شعبه سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی می‌تواند موجب ارتقای فعالیت‌ها در حوزه اشتغال باشد.
بختیاری تاکید کرد: حمایت مسئولان استانی از شعبه سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری موجب توسعه اقتصادی استان خواهد شد همچنین می‌توان شاهد کاهش نرخ بیکاری و  توسعه صنایع به نفع جوانان استان بود.
 

کلید واژه ها: ستفا سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری