همایش مجازی « کرونا و زندگی » توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰ کد : ۲۴۳۲۶ فرهنگی تاپ خبر
همایش مجازی کرونا و زندگی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان چهار محال و بختیاری و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد با حضور اساتید روانشناسی و مشاوره به مدت سه روز برگزار شد.
همایش مجازی « کرونا و زندگی » توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، همایش مجازی کرونا و زندگی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان چهار محال و بختیاری و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد با حضور اساتید روانشناسی و مشاوره  به 6، 8 و 10 آبان ماه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

 کارگاه برنامه ریزی مدیریت استراتژیک زمان و زندگی با حضور سرکار خانم سمانه زارعان نویسنده و مشاور کسب و کار و کارآفرینی یکشنبه 6 آبان‌ماه و به مدت دو ساعت به بررسی روش‌های برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از زمان در شرایط کرونا پرداخت.

در روز 8 آبان‌ماه نیز کارگاه مدیریت خانواده با حضور دکتر محمد ربیعی ، استاد دانشگاه و مشاور خانواده و ازدواج برگزار شد.

در این کارگاه دکتر ربیعی ضمن اشاره به چالش‌های ایجاد شده در فضای خانواده در میان والدین ، زوجین و فرزندان با توجه به شرایط کرونا، راهکار های مقابله با این چالش‌ها ، اصلاحیات رفتاری اعضای خانواده و نحوه تبدیل این آسیب ها به فرصت‌ را مطرح کرد.

در روز آخر همایش، کارگاه جنبه‌های روانشناسی مقابله و پیشگیری کرونا با حضور دکتر امین مختاری ، روانشناس و عضو انجمن روانشناسان آمریکا و کارشناس رادیو وتلوزیون برگزار شد. که در این برنامه تاثیر به سزای حفظ سلامت روان و حصول به این مهم در رابطه با مقابله و مبارزه با کرونا بررسی و راهکار هایی برای مدیریت فضای روانی و حفظ سلامت روان مطرح شد.

گفتنی است کارگاه‌های این همایش مجازی  بصورت آنلاین از  سامانه آموزشی اسکای روم، رویتاب جهاددانشگاهی و سایت آپارات جهت استفاده متقاضیان شرکت در همایش و به خصوص دانشجویان قابل مشاهده بود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد همایش مجازی