برگزاری اولین نشست شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری

۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸ کد : ۲۸۹۶۱ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
اولین نشست شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری با حضور اعضای شورا در جهاد دانشگاهی استان برگزار شد
برگزاری اولین نشست شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری،  سیروس رضایی در اولین نشست شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان، ضمن معرفی ظرفیت های جهاددانشگاهی در حوزه های اشتغال، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: بر اساس توافق‌نامه میان وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی در سطح ملی، مرکز نوآوری و شتابدهی در جهاد دانشگاهی استان راه اندازی گردیده است.
رییس جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد: فعالیت این مرکز در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای جوانان می باشد.

در ادامه شیروانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان درخصوص این توافق نامه و اهداف مرکز مطالبی را ارائه نمود.

همچنین بختیاری، سرپرست معاونت تجاری سازی و امور پارکها و مراکز رشد سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی کشور نیز به صورت مجازی در این نشست حضور داشت.

در این نشست، پس از تشریح فعالیت های مرکز و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته تاکنون، درخصوص برنامه ریزی‌های آتی و همکاری دستگاه‌های عضو شورا در زمینه معرفی هرچه بیشتر مرکز  توضیحاتی ارائه شد.

گفتنی است، در شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان نمایندگانی از اداره کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهادکشاورزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری استان با توجه به زمینه های فعالیت مرکز حضور دارند.

لازم به ذکر است زمینه های فعالیت این مرکز شامل گردشگری، فناوری اطلاعات و کشاورزی با محوریت بادام می باشد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز نوآوری و شتابدهی ستفا