به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان؛

اولین رویداد ایده‌شو برگزار شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۸ کد : ۳۱۴۲۹ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
به همت مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان (منش) و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، رویداد مجازی ایده شو در جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
اولین رویداد ایده‌شو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی 9 خردادماه با اشاره به مشارکت اداره کل ورزش و جوانان با مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاددانشگاهی استان برای برگزاری این رویداد گفت: با توجه به طرح مشترک شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، نزدیک به 20 رویداد انگیزشی و کارگاه آموزشی رایگان برای جوانان و علاقه‌مندان به ارائه ایده و راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه در فاز ترویج طرح برگزار شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان افزود: بعد از برگزاری کارگاه‌های انگیزشی 20 ایده در حوزه‌های گردشگری، فناوری اطلاعات و کسب و کار بادام به دبیرخانه طرح ارسال و از این تعداد 12 طرح برتر برای حضور در ایده شو معرفی شدند.
رضایی داوران ایده شو را اساتید برتر و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های استان عنوان و افزود: با حضور اساتید برتر استانی که غالبا از اعضای هیئت‎‌های علمی دانشگاه‌های استان هستند، پس از ارائه ایده توسط صاحبان ایده، سه طرح برتر معرفی شد.
گفتنی است، به صاحبان ایده‌های برتر علاوه بر پرداخت جوایز نقدی، امتیاز استفاده رایگان از خدمات مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان (منش) جهاد دانشگاهی استان و نیز مجوز شرکت در استارت‌آپ آتی این مرکز نیز داده خواهد شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز نوآوری و شتابدهی ایده شو