افزودن ۲ رشته جدید به رشته‌های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد

۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵ کد : ۳۴۶۸۸ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد خبر داد.
افزودن ۲ رشته جدید به رشته‌های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اشاره به این که ثبت نام مهر ماه این مرکز با 9 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی آغاز شده است اظهار کرد: 2 رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این مرکز آموزشی به مجموع رشته های این مرکز اضافه شده است.

وی اظهار کرد: رشته های حقوق ثبتی، مدیریت امور اداری، دستیاری حقوقی امور قضایی، برنامه سازی کامپیوتر و اینترنت و شبکه های گسترده رشته‌های مقطع کاردانی پذیرش مهر ماه هستند.

رییس جهاددانشگاهی استان با اشاره به رشته های مقطع کارشناسی این دانشگاه برای پذیرش مهرماه ادامه داد: خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی، مدیریت دفتری، تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات از رشته های مقطع کارشناسی هستند.

رضایی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از سامانه آنلاین آموزشی و اختصاصی امجد کلاس‌های درسی را با بهترین کیفیت و بصورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

وی گفت: از شرایط ویژه برای دانشجویان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توان به تشکیل کلاس‌ها خارج از وقت اداری جهت سهولت شرکت در کلاس، تخفیف 20 درصدی دانشجویان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی، پرداخت بیش از نیمی از شهریه به صورت وام صندوق رفاه دانشجویان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد.

رضایی با اشاره به اینکه علاقمندان بصورت حضوری و اینترنتی می توانند در رشته‌های این مرکز ثبت نام کنند اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام حضوری به آدرس شهرکرد، میرآباد غربی، میدان جهاددانشگاهی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33380656 و ۳۳380669 تماس حاصل فرمایند.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام اینترنتی نیز نیمه دوم مرداد ماه از طریق سایت سنجش به نشانی WWW.sanjesh.org  صورت می گیرد.

 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد