حضور فعال جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰ کد : ۸۳۳۰ پژوهش و فناوری
هفته پژوهش و فناوری با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین؛ در خدمت تولید ملی» از تاریخ ۲۴ الی ۳۰ آذر ماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با دو غرفه معاونت پژوهش و فناوری واحد و خبرگزاری ایسنا، در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
حضور فعال جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، رضایی پژوهش و فناوری را یکی از ماموریت های مهم جهاد دانشگاهی عنوان و افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی برخواسته از انقلاب پژوهش را اولویت کارهای خود قرار داده و مراکز پژوهشی معتبری همچون رویان نشان از عزم این نهاد در پژوهش است.
سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد دانشگاهی استان در نمایشگاه امسال طرح‌های کاربردی اجرا شده و دستاوردهای خود را در حوزه های  فناوری اطلاعات، گردشگری، محیط زیست، افکار سنجی، انتشارات و مشاغل خانگی استان معرفی کرده و در تلاش است تا جهاد دانشگاهی را به عنوان نهاد پویا در زمینه پژوهش و فناوری به استان معرفی کند.
رضایی حضور فعال ایسنا را در این نمایشگاه عنوان و اظهار نمود: حضور ایسنا در نمایشگاه امسال در کنار شرکت های دانش بنیان، نشان از توجه این نهاد به پژوهش و فناوری است.