رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

ایسنا یک خبرگزاری فعال و پویا است

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۱ کد : ۸۳۵۳ فرهنگی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: خبرگزاری ایسنا در جلسات مختلف حضور فعال دارد به عنوان یک خبرگزاری فعال و پویا عملکرد این رسانه مطلوب است.
ایسنا یک خبرگزاری فعال و پویا است
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، طهمورث الیاسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری – با اشاره به سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا در جلسات مختلف حضور فعال دارد و به عنوان یک خبرگزاری فعال عملکرد این رسانه مطلوب است. 
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا باید روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کند، افزود: گاهی برخی ذهنیت‌ها و بداخلاقی‌ها در برخی رسانه‌ها در انتشار اخبار مشاهده شده که نتیجه آن مایوس کردن جامعه است و نباید این گونه باشد. 
الیاسی در خصوص فعالیت خبرگزاری ایسنا در حوزه‌های گوناگون تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا در مباحث اجتماعی و اقتصادی فعالیت مطلوبی دارد و لازم است به موضوعات سیاسی بیشتر پرداخته و اطلاع‌رسانی و آگاه کردن افکار جامعه در مورد انواع گروه‌های سیاسی و طرز تفکر آنان را انجام دهد زیرا واقعیت این است که با یک دیدگاه نمی‌توان کشور را اداره کرد. 
وی اظهار کرد: ایسنا با قدرت، جسارت و با روحیه فعلی خویش، رسالت اطلاع رسانی به جامعه را انجام می‌دهد زیرا این مهم یک مسئولیت اجتماعی بوده که بر عهده این خبرگزاری است.  
الیاسی با اشاره به روز دانشجو و تبریک به مناسبت این روز، تاکید کرد: دانشجو باید پرتلاش، پرسشگر و امیدوار باشد زیرا آینده کشور بستگی به دانشجویان دارد که چگونه بتوانند مفید واقع شده و به توسعه و آبادانی کمک کنند. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: دولت بایستی شرایط را برای پیشرفت جامعه دانشجویی که یک قشر جوان، پرنشاط و نیروی محرکه در توسعه کشور هستند، فراهم کند. 
وی گفت: دانشجویان جمعیت قابل توجهی در کشور هستند و یکی از کُنشگران اصلی در جامعه برای ارتقاء توسعه یافتگی محسوب می‌شوند که می‌توانند با مطالبات و پرسشگری تلاش‌های موثری انجام دهند به نحوی که اگر گروه‌های پرقدرت تصمیم گیرند در مقابل این جنبش موثر ایستادگی کنند، منفعل شده و کنار می‌روند. 
الیاسی خاطرنشان کرد: هرگروهی به دنبال اهداف توسعه کشور است باید به قشر دانشجو و نظام آموزش عالی توجه ویژه‌ داشته باشد که دولت تدبیر و امید این توجه را دارد و قسمت‌های عمده‌ای از امکانات و منابع را به این سمت برده است و در موضوع اشتغال نیز در چارچوب طرح‌های اشتغالزا به این قشر دانشجو توجه دارد.