در راستای اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی:

برگزاری کارگاه آموزش و مشاوره عمومی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی ویژه متقاضیان تولید مصنوعات نمدی

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۰ کد : ۸۶۲۰ تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای فاز دوم و سوم طرح الگوی‌نوین توسعه مشاغل خانگی، کارگاه آموزش و مشاوره عمومی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی ویژه متقاضیان تولید مصنوعات نمدی توسط دبیرخانه طرح در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزش و مشاوره عمومی راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی ویژه متقاضیان تولید مصنوعات نمدی
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، 25 شهریور ماه، سیروس رضایی، سرپرست جهاد دانشگاهی استان و مدیر طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در این کارگاه از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه متقاضیان فعالیت در حوزه نمد، خبر داد و اضافه کرد: تولید نمد و به دنبال آن تولید مصنوعات نمدی یکی از پتانسیل‌ها ومزیت‌های شاخص شناسایی‌شده در استان می‌باشد.
رضایی با اشاره به سابقه طولانی استان در تولید نمد گفت:  این حرفه با سابقه طولانی که در استان دارد بیشتر به صورت سنتی و خام تولید و به بازار عرضه می‌شد که در این طرح ما بر آن شدیم که بر پایه استفاده از تجربیات قبلی و ایده‌های جدید در تولید محصولات نمدی برندهایی را در سطح ملی معرفی کنیم.
وی با اشاره به شناسایی خبرگان و فعالان این حوزه افزود: رایزنی‌ها در بحث همکاری‌های آموزشی و مشاوره‌ای با خبرگان و فعالان این عرصه صورت گرفته است و حامیان آمادگی خود را جهت همکاری با این طرح در فازهای دوم وسوم اعلام کرده اند.
لازم به ذکر است،  این طرح به کارفرمایی و نظارت مستقیم اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان، توسط تیم‌های علمی جهاد دانشگاهی در حال اجرا است وکلیه آموزش‌ها ومشاوره‌های مورد نیاز در هر رشته شغلی ونیز کمک به بازاریابی وفروش محصولات خانگی برای متقاضیان به صورت کاملا رایگان از طرف این نهاد صورت می‌پذیرد.