استقرار شش ایده در قالب شش تیم در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۲ کد : ۳۳۶۸۱ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح شتاب‌دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان که به کارفرمایی اداره کل ورزش وجوانان استان و توسط جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تا کنون شش ایده در قالب شش تیم مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی را دریافت کردند.
استقرار شش ایده در قالب شش تیم در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح شتاب‌دهی به کسب وکارهای فناورانه جوانان که به کارفرمایی اداره کل ورزش وجوانان استان، توسط جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، پس از اعلام فراخوان جذب ایده  23 ایده در سه زمینه (فناوری اطلاعات، گردشگری و کسب وکار بادام) توسط جوانان خلاق 18تا35 سال استان، به دبیرخانه طرح ارائه شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به ادامه‌دار بودن طرح گفت: از بهمن‌ماه 1399 تا کنون بیش از 30 کارگاه و رویداد در سه فاز ترویج، نوآوری وشتابدهی برگزار شد که جذب 23 ایده تا کنون از نتایج این کارگاه‌ها و رویدادها بوده است که پس از بررسی، داوری و تایید شورای پذیرش و سرمایه‌گزاری مرکز، شش ایده برتر مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان را دریافت کردند.

رضایی افزود: شش تیم برگزیده به مدت 6 ماه از خدمات رایگان مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان از قبیل مشاوره، تیم‌سازی، فضای کار اشتراکی، اینترنت، فضای استراحت و... درراستای هدایت ایده به سمت تجاری‌سازی و قابلیت سرمایه‌گزاری استفاده خواهند کرد و پس از تبدیل شدن به هسته‌های فناور پیش رشد به مراکز رشد و پارک‌های علم وفناوری معرفی خواهند شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری ستفا مرکز نوآوری و شتابدهی