اخذ تأییدیۀ فاز سوم برنامۀ شتاب دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان در استان چهارمحال و بختیاری

۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷ کد : ۳۷۰۱۰ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان چهارمحال و بختیاری از اخذ تأییدیۀ فاز سوم برنامۀ شتاب دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان در چهارمحال و بختیاری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.
اخذ تأییدیۀ فاز سوم برنامۀ شتاب دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به اجرای موفق برنامۀ شتاب دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان در چهارمحال و بختیاری در سال 1399- 1400 در مرکز نوآوری و شتاب دهی این واحد اظهار کرد: اجرای فاز سوم (شکوفایی) این برنامه پس از اجرای فازهای اول (ترویج) و دوم (نوآوری) از نظر کمّی و کیفی مورد تأیید اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفت و تأییدیۀ کتبی اجرای موفق این برنامه دریافت شد.

سیروس رضایی با اشاره به شروع برنامۀ شتاب دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان در استان از زمستان سال 1399 گفت: این برنامه با هدف حمایت از جوانان خلاق و ایده‌پرداز، توسعۀ فرهنگ کارآفرینی نوآورانه و فناورانه، ارتقای مهارت‌ های کسب و کار در بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، توسعۀ مشاغل مبتنی بر دانش روز و توسعۀ فرهنگ کار تیمی اجرا شد و خدمات رسانی به متقاضیان و تیم‌های مستقر در منش چهارمحال و بختیاری هم چنان تداوم دارد.

وی افزود: برگزاری 50 رویداد ترویجی- آموزشی و کارگاه تخصصی، استقرار 10 تیم فناور، 1 رویداد استارتاپی چند روزه و ارائۀ 272 نفر ساعت خدمات مشاوره از جمله فعالیت‌های این مرکز از بدو تأسیس تاکنون است.

رضایی در پایان، از تعامل و همکاری صمیمانۀ مدیر کل محترم و معاون محترم فرهنگی و امور جوانان و هم چنین سایر همکاران آن اداره کل که در اجرای رویدادها و برنامه‌ها و تأمین فضای فیزیکی مرکز منش چهارمحال و بختیاری نهایت همکاری را داشتند قدردانی کردند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری ستفا مرکز نوآوری و شتابدهی