طرح ملی «رضایت سنجی از مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا» انجام شد
طرح ملی «رضایت سنجی از مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا» به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور انجام شد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، طرح ملی «رضایت سنجی از مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا» به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در بهار1403 با تعداد 562 نمونه در دو بخش لوازم خانگی و سوپر مارکت با هدف شناخت نیازها، انتظارات، توقعات و در مجموع عوامل مؤثر بر افزایش یا کاهش رضایتمندی فروشگاه انجام شد که شعبه استان چهارمحال و بختیاری در اجرای پرسشگری و جمع آوری اطلاعات این مرکز را همراهی نمودند.
در ضمن طرح مربوط به شعبه مرکزی ایسپا بوده و شعبه استانی در اجرای پرسشگری همکاری داشته است.