تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری امضا شد

۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۰ کد : ۱۶۷۱۱ عمومی تاپ خبر
در راستای همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری برای مدت یک‌سال منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری امضا شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، 21 اسفند‌ماه، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی به امضای سیروس رضایی رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و حمیدرضا حیدری مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان رسید.
این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری، کارآفرینی و استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های یکدیگر در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین جهاد دانشگاهی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و به منظور بر طرف کردن نیازهای علمی و اجرایی متقابل می‌باشد.
اجرای دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، همکاری در برگزاری همایش‌ها، میزگردها، نشست‌های تخصصی و ...، تبادل تجربیات و اطلاعات در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و  همکاری در تهیه، تدوین و اجرای طرح های پژوهشی و فرهنگی و نیز حمایت از طرح های تحقیقاتی، همکاری در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی، همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و ... بخشی از مفاد تفاهم نامه فوق می‌باشد.
گفتنی است برای تحقق اهداف این تفاهم‌نامه کمیته‌ای مشترک تشکیل و پس از بررسی مفاد تفاهم‌نامه با حضور کارشناسان در موضوعات تخصصی طی قرارداد انجام خواهد شد.