دو انتصاب در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۶۷۵۵ عمومی تاپ خبر
سیروس رضایی رییس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری طی احکامی، سودابه بنی مهدی دهکردی را به سمت مدیر اداره برنامه‌ریزی و توسعه پژوهشی و محمدرضا قلعه امام قیسی را به سمت مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان منصوب کرد.
دو انتصاب در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در بخشی این احکام آمده است: امید است با توکل بر خداوند متعال و هم‌فکری، هم‌افزایی و همراهی مجدانه همه همکاران واحد و با برنامه‌ریزی جامع و بهره‌گیری از فرصت‌های بیرونی و ظرفیت‌های سازمانی در انجام وظایف محوله  و ارتباط مستمر و مؤثر با مراکز علمی و پژوهشی، سازمان‌ها و دستگاه‌ها ، اهتمام خویش را در پیشبرد اهداف اشتغال خصوصا کمک به اشتغال جوانان فارغ التحصیل و اهداف پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان در توسعه کمّی و کیفی این فعالیت‌ها موفق و سربلند باشید.

 گفتنی است، مجوز شعبه سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری با هدف ارتقاء فرهنگ کارآفرینی و اشتغال و توسعه توانمندی‌های شغلی دانش آموختگان و ... ، از تهران اخذ و در اوایل سال 1399 به صورت رسمی در استان افتتاح می‌شود.