/چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی/

جهاد دانشگاهی تحول علمی خوبی در دانشگاه‌های کشور به وجود آورد

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۸ کد : ۲۰۷۸۸ عمومی تاپ خبر
رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد دانشگاهی تحول علمی خوبی را در دانشگاه‌های کشور به وجود آورد و با پتاسیل‌هایی که دارد می‌تواند پل ارتباطی بین پژوهشگران و سرمایه‌گذاران باشد.
جهاد دانشگاهی تحول علمی خوبی در دانشگاه‌های کشور به وجود آورد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، علیرضا آبرود ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این نهاد انقلابی توانسته  با تربیت نیروهای متخصص، عرصه را برای فعالیت‌های پژوهشی در راستای نیاز جامعه فراهم کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی توانسته است در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه موثر واقع شود، افزود: فارغ‌التحصیلان با مهارت و توان کارآفرینی بالا در آموزش‌های کوتاه‌مدت و آموزش عالی این نهاد تربیت می‌شوند.

آبرود با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و گسترده‌ای از جهاد دانشگاهی بودیم، ادامه داد: این نهاد ظرفیت بالاتری دارد و می‌تواند در آینده، حضور فعال‌تری را به ویژه در زمینه‌های علمی و پژوهشی داشته و در رشد و توسعه کشور فعال باشد.

وی تاکید کرد: روحیه انقلابی و کار جهادی و علمی در جهادگران جهاد دانشگاهی باعث شده کارها با هزینه کمتری انجام شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی برای خدمات‌رسانی به مردم بستر خوبی را فراهم کرده است، گفت: جهاد دانشگاهی تحول علمی خوبی را در دانشگاه‌های کشور به وجود آورد و با پتاسیل‌هایی که دارد می‌تواند پل ارتباطی بین پژوهشگران و سرمایه‌گذاران باشد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در پژوهشکده رویان خوب عمل کرده و موفقیت‌های چشمگیری داشته است، افزود: جهاد دانشگاهی همسو و هماهنگ با مراکز آموزش عالی و شرکت‌های دانش‌بنیان استان تعامل دارد و دستاوردهای خوبی دارد.

آبرود تصریح کرد: جهاد دانشگاهی هم‌پای  مراکز علمی کشور از جمله دانشگاه‌ها پیش رفته و در این مدت اقدام به تربیت نیروهای خلاق و انقلابی کرده است.

وی با بیان اینکه این نهاد پژوهشگاه‌های مختلفی دارد که مهمترین آن مرکز ناباروری رویان است، گفت: خدمات آن می‌تواند جوابگوی نیاز مهم جامعه و خانواده‌ها باشد.

آبرود با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نشان داده که می‌تواند در زمان‌های حساس و مورد نیاز کشور، همواره یاری‌رسان باشد، خاطرنشان کرد:  همین امر موجب واگذاری ماموریت‎های جدید در حوزه پژوهش به جهاد دانشگاهی شده است.

کلید واژه ها: 40 سال خودباوری با جهاد دانشگاهی 40 سالگی جهاد دانشگاهی دانشگاه پیام نور جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری