فرماندار لردگان:

جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و جهادی است

/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷ کد : ۳۴۴۶۲ عمومی تاپ خبر
فرماندار لردگان گفت: آغاز هرگونه فعالیت در زمینه‌های مختلف در جهاددانشگاهی با اتکا به تجربه ملی و استانی در این نهاد و باتوجه به روحیه جهادی موجود و با استفاده از نیروی انسانی توانمند و منابع مالی حداقلی جواب‌دهی بسیار بالایی دارد.
جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و جهادی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سعید صالحی با اشاره به سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد برآمده از متن انقلاب و با فرهنگ جهادی است، همچنین یک نهاد کاملا تخصصی و حرفه‌ای به شمار می‌آید.

فرماندار لردگان افزود: جهادگران حاضر در جهاددانشگاهی تا به امروز با روحیه جهادی و تفکر خودکفایی در حوزه‌های پژوهش، فرهنگ و آموزشی فعالیت‌های چشمگیر بسیاری داشته‌اند، یکی از افتخارات جهاددانشگاهی در زمینه پژوهش، دستیابی به فناوری‌های حوزه ژنتیک و سلول‌های بنیادی از جمله شبیه‌سازی است و در حال حاضر پژوهشگاه رویان جزو سرآمدان این حوزه در دنیا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در سطح چهارمحال و بختیاری و ایران دستاوردهای فراوانی مانند آمایش و نیازسنجی فرهنگی، آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی در پیشگیری از گرایش به اعتیاد و پرخاشگری در نوجوانان، برگزاری دوره‌های آموزشی در دپارتمان‌های زبان‌های خارجی، پزشکی و سلامت، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، فنی و مهندسی، IT و آموزش کارکنان دولت دارد.

صالحی عنوان کرد: جهاددانشگاهی در برگزاری سمینار، کارگاه و نمایشگاه پژوهشی مشارکت بالایی دارد که این موضوع می‌تواند در پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار لردگان اضافه کرد: آغاز هر گونه فعالیت در زمینه‌های مختلف در جهاددانشگاهی با اتکا به تجربه ملی و استانی در این نهاد و باتوجه به روحیه جهادی موجود و با استفاده از نیروی انسانی توانمند و منابع مالی حداقلی جواب‌دهی بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به وجود ارتباط بالا میان فرمانداری با جهاددانشگاهی و تمامی مراکز علمی، تصریح کرد: قطعا با توجه به سند آمایش سرزمین در هر شهرستان با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌تواند ارتباط دو سویه با مراکز علمی و مخصوصا جهاددانشگاهی وجود داشته باشد و این موضوع همچنین می‌تواند در حل مسائل کمک‌کننده و تاثیرگذار باشد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی